Kundeservice

Hvordan kan vi hjælpe dig? Find hurtigt og nemt svaret på denne kundeserviceside.

Bestillinger

Har du et spørgsmål om en ordre, du har afgivet via vores webshop?

Teknisk support

Har du et teknisk spørgsmål om et (købt) produkt?

Refusioner og returneringer

Vil du returnere et produkt eller vide status på din RMA-anmodning?

Bestillinger

Du kan betale hos os via iDeal, Klarna, Paypal, Giropay og med kreditkort.

Du kan forvente at modtage dit bestilte produkt inden for 2-4 hverdage for ordrer inden for Holland. For ordrer inden for Europa eller USA er leveringstiden 3-5 dage.

Så snart vi har afsendt din ordre, modtager du en e-mail med et trackingnummer.

Så snart du har afgivet en ordre, modtager du fakturaen pr. e-mail.

På produktsiden angives det, om et produkt er på lager eller (midlertidigt) ikke kan leveres. NB Vær opmærksom på, at du vælger det rigtige lager, når du bestiller fra udlandet.

  • Når en ordre er afgivet, kan der ikke længere foretages ændringer.
  • Hvis ordren allerede er afsendt, og du har et trackingnummer, skal du IKKE modtage leveringen. På den måde returneres produktet automatisk til os, og der er ingen returneringsomkostninger.
  • Hvis du alligevel modtager leveringen, skal du straks kontakte os for yderligere behandling.

Så snart en pakke er registreret hos leveringsfirmaet, kan vi ikke længere ændre noget. Hvis du endnu ikke har modtaget et trackingnummer, skal du hurtigst muligt sende en e-mail til sales@r-go-tools.com med den ændrede leveringsadresse. Hvis du har et trackingnummer, skal du kontakte det pågældende leveringsfirma.

Send hurtigst muligt en e-mail med din annullering til sales@r-go-tools.com. Der er dog stor sandsynlighed for, at din ordre allerede er blevet ekspederet. I så fald er det bedst, at du ikke modtager leveringen, så produktet automatisk returneres til os.

Log ind

Du kan nemt og hurtigt ordne dine ting i din konto. Log ind eller opret en ny konto.

  • Se nemt dine ordrer og fakturaer
  • Anmeld returneringer eller reparationer
  • Rediger dine oplysninger

Teknisk support

Gå til den relevante produktside for at downloade vejledningen, eller se i FAQ (ofte stillede spørgsmål) nederst på siden, om dit spørgsmål er besvaret.

Tjek først manualen eller FAQ for eventuelle løsninger.

I tilfælde af en (mulig) defekt skal du udfylde RMA-formularen.

Hvis du ikke kan finde en løsning i FAQ’en, kan du sende din spørgsmål til rma@r-go-tools.com.

Refusioner og returneringer

  • Udfyld RMA-formularen
  • Vores RMA-afdeling vil kontakte dig.
  • Du vil modtage en DHL-returlabel via e-mail.
  • Pak produktet godt ind i den originale emballage til returforsendelse, og sæt returlabelen på.
  • Aflever pakken hos et DHL-servicepunkt.
  • Når vi har modtaget pakken i god stand, sørger vi for at behandle den hurtigst muligt.

  • Udfyld RMA-formularen inden for 30 dage. Vores RMA-afdeling vil kontakte dig.
  • Du sender pakken tilbage i den originale emballage uden skader på egen regning.
  • Når vi har modtaget produktet i god stand, vil du modtage din tilbagebetaling inden for 2 uger.

Du modtager en automatisk bekræftelse på modtagelsen af RMA-formularen. Når vi har modtaget det returnerede produkt, vil behandlingen af dette tage nogle dage. Hvis du ønsker at kende den nøjagtige status, kan du sende en e-mail til rma@r-go-tools.com. Returneringen skal være afsluttet inden for 2 uger.

Du skal udfylde dine bankoplysninger på RMA-formularen. Når vi har modtaget din returnering i god stand, overfører vi beløbet til det angivne bankkontonummer.

Se de generelle betingelser her.

Kontakt os

Vores kundeservice er åben fra kl. 8.30 til 17.00!